blog.hu komment linkek kigyűjtése

Az előbb arra vetemedtem, hogy kigyűjtöttem egy blog.hu-s poszt összes kommentjét. Mivel sokszáz kommentben volt vagy 50 link, nem éreztem alternatívának a kézi gyűjtést. Helyette beizzítottam inkább a Firebugot és a FireQuery-t, aztán írtam rá gyorsan egy jQuery utasítást.

$('.commentText a[rel=nofollow]').each(function(){var url=$(this).attr('href');$('#mainWrapper').prepend('<p><a href="'+url+'" target="_blank">'+url+'</a></p>');})

Lehet, hogy van jobb megoldás is, de én elégedett voltam az eredménnyel, gondoltam hátha egyszer hasznos lesz másnak is...

Egyébként a fenti kifejezés a kommentek szövegében megkeresi a felhasználók által megadott linkeket - tehát a válaszok miatti linkekeket kihagyja -, kiszedi az url címeket és  berakja őket linkként, soronként a blogposzt elejére. Ráadásképp még hozzáadtam azt is, hogy új lapon/ablakban nyissa meg a linket, úgy kényelmesebbnek találtam.

Címkék: firefox javascript tipp jquery

A bejegyzés trackback címe:

https://szajtbilder.blog.hu/api/trackback/id/tr881938692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.